enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Dagarna går

Publicerad 2013-12-11 07:45:39 i Allmänt,

Var några dagar sen nu. 
Tiden går så fort v.31 nu. Har fått högt blodtryck så skall på extra kontroll på måndag. Men lille M mår fint där inne :) knör och har sig tror jag skall spricka emellanåt. 😻

Lea växer så det knakar tiden går så fort hinner inte med. 

Nu igår blev rören dragna i badrummet. Det börjar likna nåt :)
Såg vår fräcka brunn där nere rörmokarn hade med sig den. Blir en 1200 mm brunn från unidrain som kommer sitta mot väggen med kakelplatta. Kommer bli så fint.

Aja nu skall vi äta frukost jag och damen. Mår illa emellanåt nuförtiden. Man kan tydligen göra det i dessa veckor . 

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2013-12-11 09:20:50

Åh vad roligt att de blir en M :)

Svar: Ja det lutar verkligen mot det :) men vi får se när han kommer ut. Men vi säger det här hemma hela tiden :)
enelinsvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela