enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

God fortsättning!

Publicerad 2013-12-27 21:34:17 i Allmänt,

Ja god fortsättning säger man ju. 
Julafton och julhelgen passerade förbi i raketfart. 

På julafton vart vi hemma hos Niklas pappa och fru. Vi var 10 st allt som allt. Så det var lagom. 

Lea fick fina julklappar. Dockan var mest poppis som hon fick där. Och sedan köket hon fick av oss på morgonen. 
På juldagenåkte vi hem till mamma och firade julafton där samt åt kalkon. Då fick hon bl.a. En dockvagn. 
Som hon nu kör runt med hela tiden. 


Där den lilla dockan skall ligga såklart hon är väldigt mån om sin lilla bebis. Det är så gulligt att se.

Annandagen åkte vi en snabbis till Frölunda torg, fick köpt handdukar och ett nytt dubbeltäcke till oss. Fick presentkort på Åhléns så det passade bra. 
Idag har vi vart en snabbis på ikea och så har vi inhandlat entrecote till nyår. Skall helsteka en bit me






något gott smör till och potatis. Blir gott vi skall fira ihop med Stefan och Erika samt deras lilla Wilma. 😄 

Imorgon skall Niklas jobba extra så han kommer i te komma hem föränn till kvällen . Så jag tänkte åka en sväng till stan jag och Lea och titta lite om det finns nåt på rean att ha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela