enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Torsdag den 19

Publicerad 2013-12-19 08:06:31 i Allmänt,

Nu är det dags att vakna till ordentligt. Känner mig seg i kolan idag. 😝 

Skall iväg till bm för extrakontroll kl.10 
Sedan måste jag och Lea handla lite mat. Så måste verkligen rycka upp mig. Skall bli skönt att få kollat trycket iaf. Idag blir det isolerat i källaren och imorgon. Sedan dröjer det säkert till efter nyår innan elektrikern kan komma och lägga slingor. Det är ju verkligen ett bra år att ta semester för dem i år. Men vi får se. Sen börjar det ju arta sig iaf när det väl blir gjort 😻 Längtar ihjäl mig tills dess. 

Idag är det 5 dagar kvar till julafton😳 vart tog detta året vägen då?? Det är snart 7 månader sedan vi var i Turkiet , känns som det vart igår. Sedan vi fick reda på att vi skulle ha en bebis igen.

Sedan mitt troll fyllde 1 år. Känns som det var igår som hon föddes men den 25 dec är hon redan 17 månader. Men vad söta saker hon gör hela dagarna ❤️❤️ Klart hon har även sitt trots men mest är hon ändå bedårande 😍. Men men nu blir det nog vila lite middag innan bm :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela