enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Domedagsveckan

Publicerad 2014-02-10 19:59:58 i Allmänt,

Jahopp, då vart det denna magiska vecka såkallad v. 40 
På lördag är det beräknad förlossning. Lea föddes i 39+2 dvs imorgon. 
Denna lille verkar inte vara påväg ut iaf. 
Jag förstår honom 24 timmars all inclusive med uppvärmd pool😝

Men han kunde vara snäll mot sin stackars mamma och titta ut nu. Har hela tiden trott den 11 eller den 14. Hoppas verkligen det blir snart. Känns inte alls deprimerande när jag fick en ny tid den 17 samt en lapp om vad som händer om man går över 14 dagar. 

I såfall kommer jag garanterat välja igångsättning i te starta av sig själv. Då blir han vräkt. 
För nu är jag trött.

Annars idag har jag och Lea vart på Frölunda torg med Helen som kom hem igår. Hon är hemma på semester nu fram till den 18 så hoppas ju att lillebror vill titta ut innan så hon får en skymt v han.
Sedan åker min mamma och hennes man bort den 25 så han måste banne mig komma innan. 😝

Har äntligen fått tid till ögonmottagningen för Lea den 24 skall vi dit och få hennes ögon kollade. Äntligen!!😄 tog bara nästa. 9 månader att få en tid. 😡 för barnens kallelser låg efter. 

Aja nu skall vi titta på familjen annorlunda iaf 😝 jag och mitt sällskap se bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela