enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

2014

Publicerad 2014-01-04 20:07:39 i Allmänt,

Ohoj då vart det redan ett nytt år ! 😁
Har vart dålig på att uppdatera ett tag. Men tiden går ju så fort man hinner inte med.

Lea blir 18 månader om 3 veckor herrejösses ! 😳 och imorgon går jag in i v.35 nu är det i te länge kvar till lillebror kommer till oss. Nu har vi börjat tveka på namnet igen, måste vara för att det närmar sig. Så nu vet vi inte alls igen vad namnet skall va. Får se den dagen han kommer till oss. 

Idag har vi vart hos Niklas mormor tillsammans med hans syster och sambo. Trevligt filade och så fick Lea julklappar. Hon fick ett par jättefina vantar från didriksson. Får väl se om det blir någon snö så man kan sätta
Dem på prov. Sedan fick hon ett pussel och 2 mjukdjur. En klänning fick hon oxå. Vi fick en fin duk att ha till nästa jul 😄 .

Sedan åkte vi hem jag lagade middag och Niklas snickrade vidare på altanen. Nu håller han på att bygga en platsbyggd bänk i hallen så att vi lättare kan sätta oss där och ta på skorna. Han är så händig fast han inte tror på sig själv jämt 😍😍

Nej nu skall jag titta på tv mysig avslutning på kvällen 😃 ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela