enelinsvardag.blogg.se

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Uppe i ottan

Publicerad 2014-11-16 06:16:01 i Allmänt,

05:30 
Denna tid vaknar mina barn varje dag nuförtiden. 

Spelar ingen roll om de somnar senare heller. Så nu är jag trött. Men jag sätter på tvn till Lea och fixar med en burk leksaker till Melvin i hans säng. Så kn man ligga och mysa lite i sängen iaf. 

Kaffe är även en viktig del 😁. 

Fredags var det bara lite fredags mys och ta det lugnt. Igår bar min bror här hemma och grejade hela dagen i källarn. Vi var även hos Niklas pappa och skrev ut biljetterna till imorgon. Då blir det Mammaboostened Malin och Martina. Skall bli jättekul 😊

Idag blir jag själv med barnen igen för att Niklas jobbar. Men det skall gå bra det gör det för det mesta. Haha man har ju inget annat val 😆. 

Nu skall vi upp och fixa frukost och få på oss kläderna. 




I

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin 25 år gammal. Bor med min sambo och våra 2 barn 2,5 år och snart 1. Bor i en villa i Torslanda. Handlar om vardagen och om allt annat som händer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela